Beauty food

Kalkoenrollade met champignonvulling Recept

Kalkoenrollade met champignonvulling

Geplaatst op 17-08-2016

Kalkoenfilet is erg gezond voor het lichaam. Het bevat enorm veel proteïnen en erg weinig calorieën . Naast een goede bron van ijzer bevat kalkoen ook selenium wat dan weer goed is voor het immuunsysteem . 

Biefstukreepjes met paprika en gemengde champignons Recept

Biefstukreepjes met paprika en gemengde champignons

Geplaatst op 17-08-2016

Snel , eenvoudig en heerlijk gerecht . 

Zalmpakketje uit de oven met groentjes Recept

Zalmpakketje uit de oven met groentjes

Geplaatst op 17-08-2016

Het is gezond om regelmatig zalm te eten omdat deze veel omega 3 vetzuren bevatten. Deze vetzuren verkleinen oa de kans op hart-en vaatziekten , artritis en depressies. Naast het feit dat het goed is voor onze ogen, huid , hersenen en zenuwen zorgen ze ook voor een goede groei van het lichaam. 

Gezonde aperitiefhapjes Recept

Gezonde aperitiefhapjes

Geplaatst op 17-08-2016

Met dit receptje heb je in een handomdraai lekker én gezonde aperitiefhapjes .

 Ratatouille met kipspiesjes en sesamzaad Recept

Ratatouille met kipspiesjes en sesamzaad

Geplaatst op 16-08-2016

Heerlijke gezond receptje met kip en groentjes in de hoofdrol ...

Eendenborst met spruitjes, paprika, champignons en knolselderpuree Recept

Eendenborst met spruitjes, paprika, champignons en knolselderpuree

Geplaatst op 16-08-2016

Spruitjes kun je het best beetgaar eten. Wanneer men ze te lang kookt verdwijnen de voedingsstoffen en wordt deze groente bovendien zeer vies voor de smaakpapillen van de meeste mensen . Het is een hypergezonde groente ! Er zitten grote hoeveelheden mineralen,ijzer , kalium, fosfor, molybdeen, calcium in.Alsook magnesium huizen allemaal in deze kleine groente. Het is voorts een goede bron van proteïne en het bevat een behoorlijke hoeveelheid vezels. 

Witloofsoep met appel en garnaal Recept

Witloofsoep met appel en garnaal

Geplaatst op 16-08-2016

Een gerecht om duimen en vingers van af te likken . Witloof is een voedzame groente die voor meer dan 90 % uit water bestaat, bevat weinig calorieën 8-16 kcal per 100 gr, 0.5 gr koolhydraten, 1 gr eiwitten en is tevens vochtafdrijvend .

Kabeljauw met kruidenkorstje, groentjes, aardappelen Recept

Kabeljauw met kruidenkorstje, groentjes, aardappelen

Geplaatst op 16-08-2016

Vis bevat veel eiwitten, mineralen en vitamines , maar ook omega 3 . Dat zijn meervoudig onverzadigde vetzuren die onze gezondheid-vooral ons hart en onze bloedvaten- ten goede komen . 
Deze vetzuren ontbreken vaak in onze huidige voeding. Daarom zouden we minsten twee keer per week, als het kan zelfs drie keer, vis moeten etn en daarbij de soorten vis afwisselen . 

Varkensfiletgebraad met paprika's en farfalle Recept

Varkensfiletgebraad met paprika's en farfalle

Geplaatst op 16-08-2016

Varkensvlees en afslanken : Varkensvlees hoeft niet per definitie vet te zijn. Er is vet en mager varkensvlees. De laatste categorie past uitstekend binnen een energiebeperkt dieet. Mager varkensvlees bevat weinig verzadigde ( " ongezonde") vetten. Het edele stuk varkensvlees wordt versneden uit het rugstuk en is een mooi stukje vlees voor wie licht en mager wil eten .

Ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen per e-mail!

Ontvang wekelijks gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Inschrijven nieuwsbrief
Wil je partner worden van Lifestyle Booking? Dat kan! Klik hier...