Nityashima in Gits, Partner in Excellence

Nityashima 2

Met onze award “Partner in Excellence” zetten we onze partners die het goed doen en net dat tikkeltje meer service geven dan wat de klant verwacht in de bloemetjes. Want ze zijn de beste binnen hun sector. Ze leggen de lat hoger voor al hun collega’s in de sector en verdienen het dus om eens extra in de kijker geplaatst te worden.

Laurens gaat langs bij het sympathieke koppel Karin en Dirk van healing center Nityashima in Gits. NityaShima is een holistische wellbeing praktijk waar je in alle rust en vertrouwen terecht kan voor begeleiding en advies op het gebied van gezondheid, persoonlijke ontwikkeling en welbevinden. Dit in de vorm van energetische en relax massages, coaching, healing, verzorgingen, workshops & cursussen. Kortom, een brede waaier voor lichaam en geest in het gezellige, huiselijke en natuurlijke kader van hun tuin. 

90% terugkerende klanten, 4,5/5 en 100% tevreden reviews

Je stapt binnen door een poortje en komt uit op een mooie binnentuin. Je voelt de positieve energie hier al hangen, en die doet onmiddellijk iets met je. In het achtergelegen tuinhuis ontvangen Karin en Dirk hun klanten, en overhandig ik hen de award. Blij en verrast, kijken ze mij aan. 9/10 klanten komen terug na aankoop van een deal bij Lifestylebooking, dat is heel wat. Hoe zou dit komen, denken jullie?
“Iedereen die hier komt, is verwonderd als ze binnenkomen en voelt zich hier direct thuis. Sommigen voelen de energie al als ze nog maar door de poort komen, en weten niet wat hen overkomt. Maar wij zijn dit gewoon, en dat is al een stap in de goede richting dat ze hun hart kunnen luchten. De energie die hier hangt, maakt al direct dingen los bij de mensen.”

Wat mij meteen opvalt, is jullie rustige uitstraling en energie. Gaan jullie op een speciale manier om met de klanten?
“Wij blijven altijd onszelf en zijn vriendelijk. Mensen voelen zich hier veilig en 100% op hun gemak bij ons, en dat is een groot voordeel. Wij behandelen hen ook als een soort juweel, waar we zorgzaam mee omgaan. We zorgen dat ze op hun gemak gesteld zijn, geven een woordje uitleg, dekken ze warm toe voor de behandeling… Dat zorgzame is wel een grote factor, en mensen voelen dat verschil. Wij nemen voldoende tijd voor onze behandelingen, onze klanten zijn hier geen nummer. Na elke behandeling is er nog tijd voor een babbeltje. Als er veel is losgekomen, kunnen we er nog even over napraten.”

"Wij zijn heel dankbaar dat we mensen kunnen helpen."

Jullie doel is om mensen te helpen op een holistische benadering, hoe werkt dit juist?
“Beiden zijn we ook healers en voelen intuïtief aan wat de klant nodig heeft of waar er blokkades zijn. Klanten komen voor een relax massage, maar krijgen veel meer mee. Als wij tijdens een massage iets aanvoelen, gaan we daar ook dieper op inwerken. Iemand kan met een emotioneel probleem zitten, dan brengen wij dat ook aan. Maar we gaan zeker niet pushen. Als wij voelen dat er meer aan de hand is, verwijzen wij ook door naar een dokter of osteopaat. Dat vinden we heel belangrijk. Sommige zaken kunnen wij niet oplossen en dat zeggen we ook. Wij zijn heel dankbaar dat we mensen kunnen helpen en doen altijd ons best.”

Toen jullie opstartten met Lifestylebooking vertelden jullie dat, hoewel jullie in het centrum gelegen zijn, niet veel mensen wisten dat jullie hier zaten. Heeft Lifestylebooking geholpen om jullie zaak gekend te maken?
“Ja zeker. Wij zitten hier al 10 jaar, maar toch wisten veel mensen dat niet eens. Het is een beetje dieper gelegen, en mensen liepen gewoon voorbij. Als je er niet op let, zie je het ook niet liggen. Nu vinden de meeste mensen ons via Lifestylebooking doordat we online aanwezig zijn. Dankzij het artikel weten ze al waar en bij wie ze terecht zullen komen. Ik hoor als ze hier toekomen, dat ze verlangden om te komen. Want dankzij de recensies, weten ze dat ze hier goed zitten. Dat is natuurlijk een groot pluspunt, want ze vertellen het dan ook aan anderen. En zo krijgen we ook nieuwe klanten.”

"Wij zitten hier al 10 jaar in het centrum, maar niemand vond ons. Dankzij Lifestylebooking is daar verandering in gekomen."

Hoe is de samenwerking verlopen met Lifestylebooking?
“Heel goed, daar zijn we erg tevreden van. Er is altijd een goede opvolging. Ook als er deals vervallen waren doordat klanten hier niet tijdig raakten of omstandigheden, werden die altijd verlengd. Dat is allemaal heel soepel verlopen. De mensen zijn ook blij met die goede en vlotte klantenservice, want ze hebben er tenslotte voor betaald.”

Het lijkt mij duidelijk waarom Nityashima de award ‘Partner in Excellence’ behaald heeft, dankzij de lovende recensies van hun klanten die uitkijken naar hun volgende afspraak. Karin en Dirk staan met hart en ziel voor hun vak. Ze onderscheiden zich met hun positieve energie en holistische benadering waardoor elke klant een unieke behandeling krijgt in een bijzonder kader. “Klanten komen dat niet veel tegen op deze manier. En wij blijven ook steeds groeien, we staan niet stil”, glundert Karin met lichtjes in haar ogen.

Wil je meer weten over Nityashima lees dan zeker het portret, en maak kennis met Karin en Dirk hun behandelingen dankzij mooie deals. Op maandag namiddag is het winkeltje open tussen 13u30 en 18u (op afspraak), waar je kunt snuisteren tussen spirituele en esotherische spulletjes.

Ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen per e-mail!

Ontvang wekelijks gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Inschrijven nieuwsbrief
Wil je partner worden van Lifestyle Booking? Dat kan! Klik hier...