Maison Beauté, Partner in Excellence

Isablle Maison beauté

Met onze award “Partner in Excellence” zetten we onze partners die het goed doen en net dat tikkeltje meer service geven dan wat de klant verwacht in de bloemetjes. Want ze zijn de beste binnen hun sector. Ze leggen de lat hoger voor al hun collega’s en verdienen het dus om eens extra in de kijker geplaatst te worden.

Onze business coach Laurens gaat langs bij de sympathieke en hartelijke Isabelle van Maison Beauté te Keerbergen. Isabelle creëerde een warm instituut gespecialiseerd in huidverbetering, waar de klant op de eerste plaats komt. Dat dit geen standaard schoonheidsinstituut is, blijkt uit het aanbod dermocosmetische gelaatsverzorgingen. Isabelle is een vakvrouw die staat voor een topservice en resultaatgerichte behandelingen volgens de noden van de huid.

50% terugkerende klanten, 4,5/5 en 100% tevreden reviews

Hoe reageerde je toen je de award ‘Partner in Excellence’ mocht ontvangen?
“Ik was eigenlijk vooral overdonderd en  wist ook niet goed wat te zeggen. Natuurlijk ben ik erg tevreden, want het is een erkenning dat ik het goed doe. Het is leuk om te weten dat mijn klanten tevreden zijn, en dat het ook erkend wordt door Lifestylebooking.”

Dit is zeker terecht, want je zet je voor 100% in voor je klanten. Waarom denk je dat ze bij jou terug komen?
“Ik denk vooral mijn persoonlijke aanpak, de warme ontvangst, de afwerkingsgraad van de behandelingen en advies nadien. Daarnaast geef ik ook de nodige aandacht aan details, service en leuke attenties. Het instituut is gelegen in een erg groene en bosrijke omgeving, en dat weerspiegelt zich in de zaak. Er hangt hier een gezellige en vooral ontspannen sfeer. Klanten zeggen vaak dat ze die rust meteen voelen als ze binnenkomen, ook doordat ik zelf rustig ben. Ik schenk aandacht aan mijn klanten en waar ze nood aan hebben. Tijdens de behandelingen zal ik ervoor zorgen dat ze altijd comfortabel en warm liggen. Het mag hen werkelijk aan niets ontbreken. Klanten voelen zich hier thuis en welkom.”

"Ik werk heel precies en geef begrijpbare uitleg."

Je bent gespecialiseerd in huidverbetering, wat niet altijd makkelijk is. Hoe neem je dat precies aan tijdens een verzorging?
“Klopt, het is de kunst om het begrijpbaar uit te leggen aan de klanten. De producten die ik gebruik zijn zonder chemische stoffen, en werken op cellulair niveau. Tijdens de verzorgingen worden de cellen tot in de diepte geactiveerd, om ze zo terug te kunnen opbouwen. Ik werk heel precies, geef voldoende uitleg en werk alles mooi af. De meeste mensen zeggen dat ik een bepaalde gave heb tijdens de behandeling. De massage en het ontspannende gedeelte zijn ook wel een meerwaarde. Mensen hebben nood aan ontspanning en een rust-momentje.”

Wat zijn voor jou de voordelen om samen te werken met Lifestylebooking?
“Voor mij was het belangrijk om mijn zaak bekender te maken in de regio. Op het artikel heb ik veel likes en reacties gekregen, van mensen hier in de buurt die het niet wisten zijn, maar ook een stuk daarbuiten. Ik heb veel nieuwe klanten aangetrokken, dankzij de deals. Uiteraard ben ik  heel tevreden met de instroom van nieuwe klanten. Ongeveer de helft is nadien vaste klant geworden, wat positief is. Ik voel ook dat mijn zaak echt goed aan het evolueren is. Dat is ook dankzij de publiciteit via Lifestylebooking, mijn website en de mond-aan-mond-reclame. Die combinatie heeft een positief effect en doet zeker zijn werk.”

"Mijn klanten vinden de nieuwe website heel mooi, de huisstijl en kleuren geven weer hoe het hier is."

Ook bij Lifestylebooking evolueren we en ontwikkelden nieuwe modules zoals de online agenda en de webshop. Hoe werkt dit bij jou?
“Het is een hele verbetering met de nieuwe website en alle modules. Ik word ook gemakkelijk terug gevonden in google dankzij de tref- en zoekwoorden. Mensen beginnen al online te boeken en stilletjesaan krijg ik ook bestellingen binnen via de webshop. Ik bereik hiermee ook veel meer mensen buiten mijn regio, wat toch wel positief is. De online agenda is ook heel gemakkelijk, want ze kunnen zelf kijken wanneer er nog plaats vrij is. Het was een goede beslissing om mijn website te vernieuwen. Als ik vraag hoe klanten mij gevonden hebben, is het vaak online maar ook een deel via de mond-aan-mond-reclame. En ik hoor positieve reacties van mijn klanten over de nieuwe website. Het is heel mooi geworden.” 

Kun je zelf ook gemakkelijk met het nieuwe systeem werken?
“Ja, na de opleiding, ben ik er zelf mee aan de slag gegaan om wat dingen aan te passen. Het is leuk dat ik zelf foto’s kan toevoegen op mijn website. Zo kan ik het personaliseren en er een beetje variatie in steken. Als de klant dan in mijn zaak komt, herkennen ze het ook meteen van op de foto’s. Ik vind het wel belangrijk dat alles klopt en de huisstijl doorgetrokken wordt. Mijn website is warm en gezellig, zoals het hier ook is. Daarnaast is het ook gemakkelijk dat alle modules aan elkaar gekoppeld zijn, en ik een duidelijk overzicht hebt. Ook zal ik mijn nieuwsbrieven van hieruit kunnen versturen. Als klanten jarig zijn, doe ik altijd een actie, ook dit zal nu geautomatiseerd verstuurd worden.”

Wil je meer weten over Isabelle, lees dan zeker het portret, en maak kennis met haar behandelingen dankzij mooie deals. 

Ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen per e-mail!

Ontvang wekelijks gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Inschrijven nieuwsbrief
Wil je partner worden van Lifestyle Booking? Dat kan! Klik hier...