Libra Massages te Kumtich, Partner in Excellence

Lieselotte Libra massage

Met onze award “Partner in Excellence” zetten we onze partners die het goed doen en net dat tikkeltje meer service geven dan wat de klant verwacht in de bloemetjes. Want ze zijn de beste binnen hun sector. Ze leggen de lat hoger voor al hun collega’s en verdienen het dus om eens extra in de kijker geplaatst te worden.

Onze business coach Laurens gaat langs bij de sympathieke en gastvrije Lieselotte van Libra massage te Kumtich. Zij specialiseerde zich in therapeutische massages om fysieke blokkades aan te pakken en klanten terug pijnvrij te krijgen. Haar grootste doel is om mensen te helpen, en verder te kijken dan de fysieke klacht. Door een holistische benadering gaat Lieselotte op zoek naar waar die pijn vandaan komt of wat de oorzaak is. “Luister naar je lichaam, het geeft aan wat het nodig heeft en wanneer het teveel is”, vertrouwt Lieselotte ons toe.

90% terugkerende klanten, 4,5/5 en 100% tevreden reviews

Hoe reageerde je toen Laurens langs kwam met de award ‘Partner in Excellence’?
“Heel vrolijk. Precies een klein kindje dat mocht gaan kijken wat Sinterklaas in mijn schoentje had gelegd. Ik vind het heel leuk om die erkenning te krijgen van mijn klanten. Zonder enige vraag van mij, hebben ze gewoon elke keer een positieve review gepost. Ik gun hen dan ook alle credits, want het is volledig dankzij mijn klanten. Ik doe gewoon wat mij handen doen, maar de klanten vertrouwen hun lichaam toe aan mij. Het is enorm leuk om te horen als mensen zeggen: Je hebt mij kunnen helpen. Dat vind ik super. Het is letterlijk hartverwarmend dat ze dit willen delen met de wereld. ” 

In 2016 heb je Libra massages opgestart en in 2018 heb je ervoor gekozen om samen te werken met Lifestylebooking. Wat heeft dit voor jouw zaak betekent op 2 jaar tijd?
“Het heeft een enorme boost gegeven dankzij het grote aantal bonnen die verkocht werden. Mensen konden een eerste keer komen met een korting, en 90% van die klanten via Lifestylebooking is blijven terug komen. Mijn cliënteel is zodanig gegroeid, dat ik de samenwerking met Lifestylebooking na 2 jaar niet meer verleng. Mijn zaak draait nu zo goed, ik kan geen groei meer aan.”

"Op 2 jaar tijd is mijn zaak helemaal opengebloeid dankzij Lifestylebooking."

Wat is jouw meerwaarde waarom klanten terugkomen naar Libra massage?
“Het is mijn passie en de klanten voelen dit in de behandelingen. Ik hecht ook veel waarde aan het gesprek op voorhand. We maken eventjes kennis en dan luister ik waarvoor ze komen. Als een klant zegt dat ze pijn heeft, dan geloof ik dat. Ook al is het niet zichtbaar, ben je een mooi opgemaakte vrouw en loop je kaarsrecht. Ik heb geen vooroordelen over iemand. Door mijn eigen ervaring met pijn, kan ik mij inleven in de pijn van mijn klanten. Ik gebruik dit om positief  in te zetten om anderen te kunnen begrijpen. Soms verwijs ik klanten eerst door naar een dokter of osteopaat. Ik vind dat erg belangrijk om klanten veilig te kunnen behandelen.”  

Jij kijkt en luistert verder dan enkel de fysieke klacht waarvoor mensen bij jou komen. Vertrouwen mensen jou gemakkelijk dingen toe?
“Sommige mensen zijn erg gesloten, en anderen zeggen meteen waar het op staat. Dat is heel verschillend, maar het moet vooral uit zichzelf komen. Jij bent hier voor een reden. Wil je ontspanning vinden of zit je met pijn waar je vanaf wilt. Wat is jouw doel? Waarom zit je hier? Dat probeer ik uit te zoeken samen met de klant. Zo kan ik ook al een beetje beter een beeld vormen van wat voor iemand het is. Ik werk holistisch, luister naar het lichaam en voel intuïtief ook veel aan. Na een behandeling, vertel ik wat ik gevoeld heb. Ik leg hen dat ook uit en geef advies mee. Soms raad ik hen aan om terug te komen of verwijs hen door. Ik ben daar heel eerlijk in.”

"Ik heb gelezen dat jij mij misschien kan helpen... heb ik talloze keren gehoord."

Merk je dat klanten het artikel over Libra massage gelezen hebben als ze bij jou komen?
“Ja zeker, er wordt over gesproken. ‘Ik heb gelezen dat jij mij misschien kan helpen met…’, die zin heb ik al talloze keren gehoord. Het artikel verwoordt erg goed waarvoor mensen bij mij terecht kunnen. De boodschap is overgebracht zoals ik het wou, dat ik niet zomaar een beetje wou masseren. Mijn doel is om mensen effectief te helpen met hun klachten en pijn. De massages zijn een meerwaarde omdat ze de gezondheid positief beïnvloeden. Elke dag leer ik nog bij, leer ik van mijn klanten. Elk lichaam reageert net iets anders, dan bij de vorige klant en vertelt ook veel. Ik vind dat zo fascinerend.” 

Jouw artikel en de deals heeft Lifestylebooking ook gepromoot via Facebook advertenties. Hoe heeft dit jouw zaak geholpen?
“Het zorgde ervoor dat ik online aanwezig was en veel meer mensen kon bereiken. Ik hoorde van veel klanten dat ze mij via Facebook gezien hebben. Je kunt niet meer zonder, maar ik ben daar zelf niet graag mee bezig. Vandaar dat ik het aan Lifestylebooking overgelaten heb om reclame te maken voor mij. Ik heb alles uit handen kunnen geven, en hoefde er zelf niet aan te denken. Het viel toen ook toevallig samen met mijn verhuis, en heeft geholpen om mijn zaak hier in Kumtich meteen bekend te maken. Ik ben heel tevreden van de samenwerking, die kwam net op het juiste moment.”

Wij wensen Lieselotte van Libra Massage dan ook nog veel succes toe met haar bloeiende zaak!

Ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen per e-mail!

Ontvang wekelijks gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Inschrijven nieuwsbrief
Wil je partner worden van Lifestyle Booking? Dat kan! Klik hier...