Instituut Miranda Sterk te Sint-Truiden, Partner in Excellence

Miranda Sterk

Met onze award “Partner in Excellence” zetten we onze partners die het goed doen en net dat tikkeltje meer service geven dan wat de klant verwacht in de bloemetjes. Want ze zijn de beste binnen hun sector. Ze leggen de lat hoger voor al hun collega’s in de sector en verdienen het dus om eens extra in de kijker geplaatst te worden.

Miranda Sterk in Sint-truiden is gediplomeerd en gespecialiseerd in huidverbetering en heeft de ‘Partner in Excellence’ in ontvangst mogen nemen. Zij kent, met haar dertig jaar ervaring, de kneepjes van het vak. Door de jaren heen, heeft zij zich steeds meer verdiept in de werking van de huid. Hierdoor werkt zij op een hoger niveau dan de klassieke schoonheidsverzorging, dankzij hoogstaande merken die resultaat beloven en geven. Onze business coach Laurens brengt Miranda een bezoek om haar te verrassen met de Award. Ze doet de deur van haar instituut met enthousiasme open waardoor het al snel duidelijk wordt hoe ze onze ‘Partner in Excellence’ geworden is. 

Ben je nieuwsgierig om zelf eens een gelaatsverzorging uit te proberen bij Miranda Sterk? Onderaan het artikel staan deals voor elke nieuwe klant. 

BOEK EEN DEAL

"100% terugkerende klanten, 5/5 en 100% tevreden reviews"

Miranda, is er op jouw artikel op lifestylebooking.be reactie gekomen van klanten? 
“Ja, op mijn artikel heb ik veel goede reacties gekregen waardoor nieuwe klanten rechtstreeks een afspraak maakten. Tot nu toe is iedereen die via Lifestylebooking kwam, vaste klant geworden.”

Waarom denk je dat mensen bij jou vaste klant worden? 
“Wellicht heeft het te maken met de tijd die ik besteed aan een grondige uitleg om gericht advies te kunnen geven. Aan de hand van foto's probeer ik de klant uit te leggen hoe onze huid eruit ziet en hoe de opname van de producten door de verschillende huidlagen heen verloopt. Daarnaast zijn er ook een groot aantal factoren die invloed kunnen hebben op de huid, denk maar aan voeding, stress, medicatie, darmflora... Ik stel veel vragen om een totaalbeeld te krijgen en zo gaan we samen op zoek naar de juiste oplossing.”

Merk je dat mensen behoefte hebben aan die uitgebreide uitleg? 
“Ja, zeker. Vaak vertellen ze mij dat ze dit nog nooit gehoord hebben en dit niet wisten. Onze huid bestaat uit 5 lagen, en elke laag vernieuwt zich om de 28 dagen. Als je met een crème tot in de vijfde huidlaag wilt komen, doe je er dus een halfjaar over. Daarom dat de huid peelen heel belangrijk is, want als we de dode huidcellen niet wegnemen, kan het product niet goed inwerken. Mensen zijn heel geïnteresseerd als ik die uitleg geef. Ze staan er niet bij stil wat  er allemaal een invloed kan hebben op je huid. En ik ben ook heel eerlijk. Als ik iemand niet kan helpen, zal ik geen fabeltjes verkopen.” 

"Elke klant die komt voor een gelaatsverzorging, koopt de producten voor thuis."

Neem je buiten de verzorging ook tijd voor je klanten om hen advies te geven over hoe ze thuis hun huid kunnen verzorgen?
“Ja zeker. De thuisverzorging met de juiste producten is even belangrijk en noodzakelijk. Zelfs nog voor ik begin aan de gelaatsverzorging. Als je vandaag start met een behandeling en producten voor thuis, zul je pas binnen een halfjaar een optimaal resultaat bekomen. Na deze 6 maanden zal ik de thuisverzorging evalueren en aanpassen waar nodig. Zo krijgt onze huid steeds iets nieuws en blijft deze actief, zodat we een verbeterende werking kunnen behouden. Ik werk met verschillende huidverbeterende en anti-aging productlijnen binnen verschillende budgetklasses om iedereen te kunnen helpen.”

Je hebt mij zojuist ook een duidelijke uitleg gegeven welke soort producten je gebruikt in je instituut en ik moet zeggen dat je enthousiasme aanstekelijk werkt voor mij om deze ook eens te proberen zonder dat je opdringerig overkomt. 
“Ja”, lacht Miranda, “Ik ben echt gepassioneerd door mijn werk en de klanten voelen dit ook. Elke klant die hier komt voor de gelaatsverzorging gaat met de producten naar huis.” 

"Mijn nieuw logo versterkt mijn naam, dat van het instituut en creëert geloofwaardigheid."

Ik merk ook dat je iemand bent die niet stilstaat en je blijft  investeren in je instituut. Je liet onlangs een nieuw logo voor je zaak door ons ontwerpen. Waarom vind je het belangrijk? 
“Het is altijd beter om een eigen logo te hebben. Anders maak je meer reclame voor het merk, dan voor je eigen instituut. Mijn nieuw logo versterkt mijn naam en instituut. Het creëert geloofwaardigheid en vergroot mijn naamsbekendheid. Het zorgt voor herkenbaarheid in één oogopslag. We kunnen nu ook de huisstijl en kleuren toepassen op mijn nieuwe website en facebook-pagina. Die lijn trekken we nu overal door en het ziet er heel professioneel uit.” 

Hoe verliep het proces om het logo te ontwikkelen? 
“Daar ben ik erg tevreden over. Zelf had ik geen idee, en heb gezegd: maak mij maar iets. Enkel de kleuren groen-blauw heb ik meegeven, omdat die terugkomen in mijn producten, maar voor de rest heb ik mij laten verrassen. Het creatieve gedeelte heb ik overgelaten aan de grafisch ontwerpster van lifestylebooking. Ik heb een viertal ontwerpen ontvangen en eentje sprong er meteen uit. Dat is het dan ook geworden. Het is eigenlijk heel vlot en gemakkelijk verlopen. Ik ben heel tevreden.” 

Je hebt ook gekozen voor een nieuwe website bij Lifestylebooking, waarom juist? 
“Veel mensen zoeken enkel nog online, dus je kunt niet achterblijven. Ik ben daar zelf minder goed in en je moet er veel tijd in steken. Onlangs was mijn bedrijfspagina van Facebook zelfs verdwenen en moest ik helemaal opnieuw beginnen. Daar kruipt gewoon te veel tijd en werk in. In Instagram bijvoorbeeld ben ik nog niet thuis, maar ik merk wel dat het belangrijker wordt. Maar dit kan ik nu ook door jullie laten inplannen, zo is alles steeds online en up-to-date, heel gemakkelijk.” 

"Ik vind de services en communicatie met Lifestylebooking heel professioneel."

Wat is het succes voor jou om met Lifestylebooking samen te werken? 
“Ik vind de communicatie heel goed en professioneel. Als er iets is, kan ik altijd vragen stellen en het komt in orde. Ze leveren een optimale service en de deals zorgen voor een boost aan nieuwe klanten. Zelf heb ik weinig tijd over om bezig te zijn met online marketing: mijn website, facebook-posts, promotie, huisstijl, online agenda,... Het is heel intensief om alles up-to-date te houden. Ik vind het fantastisch dat ik hiervoor allemaal bij één partner terecht kan. Door werk uit te besteden, kan ik mijn tijd in mijn klanten en hun verzorging investeren. Ik ben dan ook erg trots dat ik de Quality Award ‘Partner in Excellence’ ontvangen heb.”

Wil je kennismaken met Miranda en haar Instituut voor huidverbetering, lees dan zeker haar portret artikel

Ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen per e-mail!

Ontvang wekelijks gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Inschrijven nieuwsbrief
Wil je partner worden van Lifestyle Booking? Dat kan! Klik hier...