Body & Senses te Menen, 'Partner in Excellence'

Body & Senses 2

Met onze award “Partner in Excellence” zetten we onze partners die het goed doen en net dat tikkeltje meer service geven dan wat de klant verwacht in de bloemetjes. Want ze zijn de beste binnen hun sector. Ze leggen de lat hoger voor al hun collega’s in de sector en verdienen het dus om eens extra in de kijker geplaatst te worden.

Laurens gaat langs bij de stralende Katy van Body & Senses in Menen. Hier stapt u binnen in een oase van rust en verwelkomt Katy u hartelijk in haar nestje. Geef uw lichaam en geest rust in deze drukke tijden dankzij een energetische massage, gelaats- of lichaamsverzorging. Ontspan u, één met de natuur.

70% terugkerende klanten, 4,5/5 en 100% tevreden reviews

Plots stond Laurens met de award ‘Partner in Excellence’ voor je deur, hoe reageerde je?
“Ik had zoiets van wauw. En toen dacht ik, maar dat is toch niet voor mij? Ik kon het niet geloven. Het is een heel mooi compliment en ik ben er zeker blij mee. De sticker hangt al aan mijn raam”, glundert Katy.

Ik lees in de reviews dat mensen heel tevreden zijn van je behandelingen. Worden deze vaste klant bij je? 
“Zeker 7/10 mensen komen terug. Voor mij gaat dit vaak heel gemakkelijk om een volgende afspraak te geven. Vroeger had ik daar moeite mee, maar nu gaat het vanzelf. Ik geef hen een uitleg hoe de energetische verzorgingen van Phyto5 werken, en dat ze best in elke kleur een behandeling volgen. De klanten zijn zich bewust dat ze er nood aan hebben, voelen het verschil en leggen al meteen een datum vast. Zo heb ik op lange termijn ook al een gevulde agenda, dan heb ik iets om naar uit te kijken.” 

Hoe spreek jij de mensen erover aan om ze te overtuigen van de voordelen?
“Als ze binnenkomen in de praktijk, voelen ze al meteen die energie hangen. Tijdens een voetbadje, luister ik naar hun wensen en dan vertel ik hen wat ik kan aanbieden. A.d.h.v. hun geboortedatum bepaal ik in welke kleur ze thuis horen en wat dat betekent. Nieuwe klanten zijn erg verbaasd: Hoe kun jij dat nu weten? Je hebt mij helemaal omschreven, zonder mij te kennen. Ik zie dan de nieuwsgierigheid oplichten in hun ogen. Dat is het boeiende aan de verzorgingen met Phyto5. De eerste energetische behandeling krijgen ze dan ook in hun eigen kleur. En dan stellen ze al meteen de vraag of het de bedoeling is dat ze in elk kleur langskomen. Zo gaat het eigenlijk vanzelf.” 

"Je kan niet goed voor anderen zorgen, als je niet goed voor jezelf zorgt."

Hoe reageren de klanten na een behandeling met Phyto5?
“Dat ze meer ademruimte hebben en het heel bijzonder was. Ze voelen dat het een verschil maakt en het iets teweeg brengt op energetisch vlak. Het gaat niet alleen over het uiterlijk. Het is een totaalbeleving, de geuren, licht, kleur, aanraking… Het doet ook werkelijk iets met je. Door er regelmaat in te creëren, kun je iedere keer een beetje verder werken. Ik voel dat zelf ook en ga regelmatig langs bij een collega voor een verzorging. Dan kan ik er ook weer tegen. Je kan niet goed voor iemand zorgen, als je niet voor jezelf zorgt. Veel klanten zeggen dan: Katy, jouw uitstraling is ongelooflijk. Ja, maar dat komt niet vanzelf, daar moet je iets voor doen. Als je jezelf verzorgt, straal je dat ook uit en trek je andere mensen aan”, lacht Katy.

Jij bent bij Lifestylebooking opgestart met de deals, het artikel en Facebook campagne. Hoe heeft dit jouw zaak vooruit geholpen?
“Ik hoor regelmatig dat mensen mij gezien hebben op Facebook. Dankzij het artikel ben ik door veel mensen aangesproken die ik anders niet zou bereikt hebben. Facebook, online campagnes,... dat is zo erg uit mijn comfort zone. Ik ben geen Facebook-madam en doe daar ook veel te weinig mee. Ik zit naar de computer te kijken en verlies daar te veel tijd mee. Jullie hebben mij daar dan ook erg mee geholpen en zo hoefde ik ook niet alles zelf te doen. Ik hecht veel belang aan mond-aan-mond-reclame, maar daarmee alleen lukt het niet meer. Dan moet je veel geduld hebben om je klantenbestand op te bouwen.

"Ik ben geen Facebook-madam en Lifestylebooking heeft mij hier enorm bij geholpen."

Geeft het artikel goed weer wie jij bent en waarvoor klanten bij jou terecht kunnen?
“Ja zeker. Ik lees het nog regelmatig eens opnieuw om te zien of het nog bij mij past. En ik herken er mij nog steeds in. Het is goed verwoord, positief en brengt over wie ik ben. Ik merk ook dat nieuwe klanten het artikel gelezen hebben voor ze naar hier komen. Dankzij het artikel zien ze een gezicht, krijgen ze een stukje persoonlijkheid mee,... En dat neemt toch wel een zekere twijfel weg om eens te durven komen. Of ze herkennen zich er in, en dat spreekt hen aan om te komen. Het verlaagt toch de drempel. En dankzij de facebook-campagne krijg ik veel sneller een grotere naamsbekenheid.”

Je neemt vaak extra tijd voor een verzorging, wat ongetwijfeld één van je troeven is. Wat mogen de klanten bij jou verwachten?
“De mensen nemen al zo weinig tijd voor zichzelf. Als ze bij mij binnenkomen, wil ik dat ze tijd krijgen voor zichzelf. Zodat ze die rush achter zich kunnen laten. Ze krijgen eerst een voetbadje, kunnen even acclimatiseren, hun verhaal kwijt…  zodat ze zich op hun gemak voelen. De klanten waarderen dat. Door die persoonlijke aanpak, voelen ze ook dat het over hen gaat. Die verbinding vind ik erg belangrijk, niet alle klanten passen bij jou. Maar dankzij het artikel en de deals op Lifestylebooking, bereik ik echt wel de juiste geïnteresseerde mensen. Ik krijg veel voldoening van mijn merk en zou het niet op een andere manier kunnen doen. Mijn klanten voelen dat het vanuit mijn hart komt, dat maakt een groot verschil.”

Wil je kennismaken met Katy van Body & Senes, lees dan zeker haar portret artikel

Ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen per e-mail!

Ontvang wekelijks gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Inschrijven nieuwsbrief
Wil je partner worden van Lifestyle Booking? Dat kan! Klik hier...