• Portret
  • Business

Maak kennis met Sybil


Tekst: Coach Tineke | Foto's: Lifestylebooking.be

19-02-2021

Nadat ze bijna 2 jaar op freelance basis aan de slag was, kwam Sybil op 1 januari 2021 vast in dienst bij Lifestylebooking. 
Sybil kent het reilen en zeilen bij Lifestylebooking en zal het eerste contactpunt zijn voor zowel onze handelaren als particuliere klanten. De klantendienst, administratie, commerciële opvolging en opleidingen behoren o.a. tot haar takenpakket. 

Sybil runt al 10 jaar haar eigen schoonheidssalon Billie’s Beauty Lounge & Barber Shop. Haar ervaring, kennis en affiniteit met de schoonheidssector zijn een meerwaarde. 
Daarnaast was ze jaren actief in HR en administratie, waar ze haar commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelde. Troeven die ze perfect weet toe te passen binnen Lifetsylebooking.

Voor welke taken en vragen kunnen de handelaren en klanten bij jou terecht?
Sybil
: “Ik denk dat ik wel mag gezien worden als het eerste aanspreekpunt bij Lifestylebooking, voor zowel handelaren als particuliere klanten. Als ze vragen hebben, kunnen ze mij contacteren per mail of telefonisch. En dat kan eigenlijk over verschillende zaken gaan: technische problemen, commerciële vragen, deals online plaatsen, bonnen verlengen, problemen met inloggen,... De volledige klantendienst neem ik eigenlijk voor mijn rekening. Als ik niet meteen zelf het antwoord weet of kan helpen, ga ik er achteraan of verwijs door naar de juiste persoon. Er is nog een achterban van mensen om te helpen, elk binnen hun eigen specialisatie. Op die manier zorg ik er voor dat problemen binnen een redelijke termijn opgelost kunnen worden.”

Afbeelding

Wat vind je juist zo leuk aan de job?
Sybil
: “Ik hou van afwisseling en bij Lifestylebooking kan ik veel verschillende taken combineren: de klantendienst, communicatie, sociale contacten, mailbox, opleidingen, administratie… noem maar op. Mijn commerciële en administratieve talenten inzetten in de beauty sector. Ideaal toch. Ook de klanten en handelaren vinden het een meerwaarde dat ik zelf ook actief ben als schoonheidsspecialiste. Ik weet waarover ze het hebben. Ik ken de sector door en door en begrijp hoe een schoonheidsinstituut of kapsalon draait.”

Hoe zou je de dienstverlening en service omschrijven die jij aanbiedt?
Sybil
: “Ik probeer binnen een respectabele tijd de mensen een antwoord of reactie te geven op hun vragen. Vanuit mijn ondervinding merk ik dat mensen al een stuk gerustgesteld zijn als je laat weten dat je er mee bezig bent. Ook al heb ik niet meteen het antwoord klaar. Door te communiceren en te laten weten hoever het staat, blijven ze steeds op de hoogte. En die opvolging waarderen ze."

Merk je dat de handelaren en klanten tevreden zijn met jouw dienstverlening?
Sybil
: “Ja zeker. Als ik op het einde van de rit de mensen kan helpen en we tot een oplossing kunnen komen, geeft dat veel voldoening. Regelmatig krijg ik zelfs een mailtje terug om mij te bedanken. Dat apprecieer ik enorm.”