• Artikel
  • partner in excellence

Baïne te Maldegem, Partner in Excellence


Tekst: Coach Laurens | Foto's: Lifestylebooking.be

27-11-2020

Met onze award “Partner in Excellence” zetten we onze partners die het goed doen en net dat tikkeltje meer service geven dan wat de klant verwacht in de bloemetjes. Want ze zijn de beste binnen hun sector. Ze leggen de lat hoger voor al hun collega’s en verdienen het dus om eens extra in de kijker geplaatst te worden.

Afbeelding

Onze business coach Laurens gaat langs bij de sympathieke en joviale moeder en dochter, Rita en Ine, van Baïne in Maldegem. Samen runnen zij hun huidverbeterende instituut in een prachtige rustgevende groene landelijke omgeving en gezellig huiselijk kader. Baïne staat voor kwaliteit, service, professionaliteit met de glimlach en positieve energie. Bij Baïne is elke klant uniek, krijgt een oplossing op maat volgens hun budget, en wordt heel hartelijk en warm verwelkomd met de glimlach.

100% terugkerende klanten, 4,5/5 en 100% tevreden reviews

Met bijna 100% terugkerende klanten dankzij de deals en artikel op Lifestylebooking, krijgen jullie meer dan verdiend de Award ‘Partner in Excellence’. Wat doet dit met jullie?
“Wij waren eigenlijk wel aangenaam verrast. Ergens hadden we wel een vermoeden dat we goed bezig zijn, maar dit is echt wel de bevestiging voor ons en Baïne. Onze klanten zijn echt wel tevreden, dat zie je ook aan de reviews. En ze verwijzen zelfs mensen door naar Lifestylebooking voor onze deals. Bijna iedereen die met een deal kennis gemaakt heeft van onze behandelingen, heeft daarna een kuur genomen. Ik hou alles goed bij in een document en zo kan ik zien dat we altijd dezelfde klanten aanhouden. Als je dit nu over 4 jaar bekijkt, sinds we samenwerken met Lifestylebooking, hebben wij er een heel trouw cliënteel aan over gehouden.”

De passie voor het vak, mensen helpen en de genegenheid voor je klanten, kun je horen en voelen als je erover praat. Jullie hebben dan echt wel het juiste publiek weten te bereiken via Lifestylebooking?
“Zeker en vast. Ons doel is echt mensen gericht helpen die aan huidverbetering willen werken. Wij vertrekken altijd vanuit de behoefte en noden van de klant middels een uitgebreide huidanalyse. Dat geeft ons een compleet beeld van hoe de huid eraan toe is, en biedt ook inzicht. Wij gaan op zoek naar een gepersonaliseerd behandelingsplan en producten, aangepast volgens hun tijd en budget. Want wij pushen niets, de huid van een twintigjarige heeft andere noden dan een vijftigjarige. Daarom werken wij met verschillende lijnen, die budgettair en kwalitatief heel erg goed zitten. Hier nemen wij ook onze tijd voor om de klant uitgebreid te informeren vooraleer ze een keuze maken. Maar bijna iedereen start met een kuur bij ons waar alles in zit: behandelingen, producten en opvolging.”

Laat de mensen eerst ervaren wat een gelaatsverzorging inhoudt, vandaar die deals aan 50%."

De kennismakingsdeals op Lifestylebooking om eens te komen testen, vielen erg in de smaak. En jullie stonden hier ook meteen achter om kortingen tot 50% te geven. Waarom was dit voor jullie zo vanzelfsprekend?
“Dat is eigenlijk een beetje onze manier van werken al van in het begin. Laat de mensen eerst proeven, ervaren wat een gelaatsverzorging effectief inhoudt en voelen wat het doet.Via de deals van Lifestylebooking kunnen de mensen een keer komen proberen, en die eerste kennismaking valt bij 99% in de smaak. En daaruit komt altijd iets positiefs want de klanten zijn tevreden. Wij laten de mensen gewoon de vrije keuze wat ze verder willen, er zit geen druk achter. Dat lees je ook in onze reviews, wij blijven altijd even vriendelijk en authentiek. Wij krimpen ook niet in op kwaliteit of tijd tijdens de gelaatsverzorging met deals. Ze krijgen bij ons echt de volle waarde en de complete ervaring, ook als ze met een deal komen.”

Jullie instituut Baïne is heel landelijk gelegen met weinig passage en zichtbaarheid naar buitenaf. Merken jullie dat het artikel op Lifestylebooking en online aanwezigheid geholpen heeft om jullie naamsbekendheid te vergroten?
“Absoluut. Wij vragen altijd aan klanten via welke weg ze ons gevonden hebben, en het is meestal online en via Facebook. Dat is een grote meerwaarde voor ons geweest. Het artikel dat verschenen is, paste heel erg goed bij ons. Het was echt geschreven vanuit ons gevoel, waar wij voor staan en wie wij zijn. Het was zo frappant, want wij hadden al andere ervaringen gehad met reporters. Maar dit gaf zo goed weer wie we zijn en wat we doen, zowel inhoudelijk als persoonlijk. Ik had er dan ook alle vertrouwen in dat we de juiste lezers gingen aantrekken. Zo zie ik het toch, mensen leren ons kennen via het artikel en de deals op Lifestylebooking. Ze zien het huiselijke kader waarin we werken, maar daarnaast ook onze professionaliteit en kwaliteit.”

Het totaalpakket, de gelijkvormigheid en ondersteuning hebben wij gevonden bij Lifestylebooking."

Jullie hebben ook heel mooie reviews en succesverhalen van tevreden klanten. Maar jullie positieve ingesteldheid heeft hier zeker ook mee te maken, niet?
“Ja, dat is iets wat je niet kunt leren, denk ik. Door wat ik vroeger meegemaakt heb, wil ik bewust positief in het leven staan. Vriendelijk zijn en met de glimlach, want daar heeft de klant ook baat bij. Wil dat zeggen dat ik geen slechte dagen heb? Absoluut niet, ik ben ook maar een mens. En juist die kwetsbaarheid en mij persoonlijk opstellen, maken het authentiek. Wij doen ons werk met hart en ziel om mensen te helpen waar nodig, en dit op een oprechte manier. De warme sfeer, het familiale contact en die authenticiteit onderscheiden ons als persoon. Dat voelen onze klanten ook en die genegenheid waarderen ze. Onze klanten hebben echt wel een speciaal plekje in ons hart.”

Waarom heb je voor Lifestylebooking als partner gekozen en hoe is de samenwerking verlopen?
“Voor ons was het belangrijk dat we een platform hadden waar alles aanwezig is, zoals de website, webshop, online agenda, kassasysteem… Naast de online tools, was er ook het artikel in het online magazine, de deals en de Facebook advertentie. Het is gewoon het totaalplaatje dat klopt en ons gevoel dat heel goed zit bij Lifestylebooking. Wij vinden het belangrijk dat niet alles versnipperd zit, maar bij één vaste partner. Die gelijkvormigheid en ondersteuning hebben wij zeker gevonden bij jullie, en ik geloofde er ook in. De samenwerking verloopt super. Als er iets is, stuur ik een mailtje of bel eens. Alles wordt onmiddellijk beantwoord en opgelost.  Ik kan niet zeggen dat er al ooit een misverstand is geweest. Er wordt echt naar ons geluisterd en dat vinden wij superbelangrijk.”

Wil je meer weten over Rita en Ine van Baïne, lees dan zeker het portret, en maak kennis met hun huidverbeternde behandelingen dankzij mooie deals. 

Deals

Lekker doorlezen